اعضای بدن ۶۱ بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۲۸۲ فرد نیازمند به عضو پیوند شد بانوی مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ تیر ۱۴۰۳) جزئیات بیشتر از پرداخت وام۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی دستگیری عوامل شهادت ماموران حافظ آرای مردم در سیستان‌وبلوچستان  آمار‌های اعتیاد در کشور مربوط به دهه ۹۰ است قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده
سرخط خبرها

 رتبه دانشگاه فردوسی مشهد بر طبق رده‌بندی تایمز چهار پله صعود کرد

  • کد خبر: ۱۳۰۶۸۸
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
 رتبه دانشگاه فردوسی مشهد بر طبق رده‌بندی تایمز چهار پله صعود کرد
رتبه دانشگاه فردوسی مشهد بر اساس جدیدترین نتایج نظام بین‌المللی رتبه‌بندی تایمز در بین دانشگاه‌های کشور، چهار پله صعود کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، و به نقل از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه فردوسی مشهد، اکنون جایگاه این دانشگاه در میان دانشگاه‌های جامع کشور رتبه ۹ و در میان دانشگاه‌های تابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری کشور رتبه ۱۴ است.

همچنین دانشگاه فردوسی مشهد در جدیدترین نتایج نظام بین‌المللی تایمز نیز با حفظ جایگاه خود موفق به کسب رتبه، در بازه ۱۰۰۱ تا ۱۲۰۰ در سطح جهان شده است.

بر این اساس حفظ جایگاه دانشگاه فردوسی مشهد در جهان با رشد تعداد دانشگاه‌های حائز رتبه دنیا از یک هزار و ۶۵۰ به یک هزار و ۸۰۰ دانشگاه حاصل شده است.

موسسه رتبه بندی انگلیسی تایمز، از سال ۲۰۰۴ دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی پیشرو جهان را با هدف کمک به افزایش آگاهی دانشجویان برای مقایسه دانشگاه‌های با کیفیت در سراسر جهان و گزینش مناسب برای تحصیل، در ۵ محور آموزش، پژوهش، استنادها، درآمد صنعتی و وجهه بین المللی بر اساس ۱۳ شاخص کمی، ارزیابی و دانشگاه‌های برتر جهان را اعلام می‌کند.

این نظام در سال ۲۰۲۲ حدود یک هزار و ۸۰۰ دانشگاه از ۱۰۴ کشور جهان را رتبه‌بندی کرده است.

دانشگاه‌هایی که دانشجوی کارشناسی نمی‌پذیرند، یا در یک زمینه آموزشی خاص فعالیت می‌کنند و تعداد مقالات آن‌ها در بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ کمتر از ۱۰۰۰ (حداقل ۱۵۰ مقاله در سال) باشد، در ارزیابی توسط این نظام لحاظ نمی‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->